LeeftijdPivo's

Groepstijden

Vrijdag van 21:30 tot 23:00uur

Wat doen de Pivo’s?

De Pivo’s is een groep die bestaat uit jongens en meiden tussen de 18 en 21 jaar. De pivo’s is een jongerentak met een eigen bestuur. In principe regelen de we alles zelf. We willen een brug slaan tussen de jeugd- en kaderleden. De activiteiten bestaan dan ook uit het spelen en organiseren van programma’s voor iedere speltak. Daarnaast doen we diverse activiteiten op eigen niveau: survivaltochten organiseren of lopen, pionieren, eigen kampen organiseren en andere groepen ondersteunen met bijzondere activiteiten. We streven er naar om 2 keer per jaar op kamp te gaan. Dit is 1 keer een weekendkamp in Nederland en 1 week zomerkamp bij voorkeur in het buitenland. Op kamp draait alles om samen met je rugzak op het kennis maken met het land van bestemming.

Sarah Heijnen
sarah.heijnen@scoutingbemmel.nl