Verhuur

Wij verhuren ons gebouw in onze vakanties hele weken.

In de weekenden kunt u ook bij ons terecht, maar dan wel op de volgende tijden:

• zaterdag van 13:00 – zondag

Voor collega scouting groepen is er maatwerk mogelijk.

Verhuren doen wij aan scouting groepen voor hun weekend- of zomerkamp, familie dagen, kinderpartijtjes (t/m basisschool leeftijd) of andere groepen die een weekend of een week erop uit willen. Maar wij verhuren niet aan studenten of aan groepen voor feesten en partijen.

Per 1 september 2023 is de prijs voor overnachting € 6,00 per persoon per nacht met een minimum van € 150,00 per nacht (25 personen). Er mogen maximaal 45 personen in de blokhut overnachten.

Gas, licht, water en stroom is hierbij inbegrepen. Maar bij bovengemiddeld gebruik, worden daar wel extra kosten voor berekend en ingehouden op de borg.

Voor het afval wordt € 50,00 in rekening gebracht voor een volle container (of je moet het afval zelf weer meenemen). of 5 euro per achtergelaten vuilniszak. Ook dit wordt dan van je borg ingehouden.

De borg bedraagt € 100,00.

Het is ten strengste verboden om een kampvuur naast of achter de blokhut te maken. In de grote schaal voor de blokhut mag wel een kampvuur gemaakt worden.

Gebouw

Voor de plattegrond, kijk hier. Wat wij verhuren zijn:

• Onze 2 spelruimtes van ieder 60m2 zijn tot 1 grote ruimte te creëren d.m.v. de tussenwand open te maken.
  • 1 natte ruimte met;
    – 2 dames wc’s
    – 2 heren wc’s
    – 1 douche
    – 1 grote wasbak met 4 kranen met spiegels daarboven
  • 1 keuken met daarin;
    – koelkast (enkel bij overnachting)
    – 5 pits gasfornuis
    – oven
    – koffiezet apparaat
    – waterkoker
    – voor 30 personen borden + bestek
    – klein aantal pannen en koekenpannen
  • 1 stafkamer (enkel op afspraak)

De zolder en de berging worden niet mee verhuurd!

Omgeving

Onze blokhut ligt aan de rand van Bemmel, aan de dijk. Op loopafstand van de polder waar je in de zomer heerlijk kunt zwemmen in natuur water.

Hier kun je ook leuke spellen doen.

Ook de Ward ligt vlak bij de blokhut, hier staan al verschillende natuurlijke speelelementen waardoor het leuk spelen is voor de kinderen.

Ondanks dat wij aan de rand van Bemmel zitten, zijn de winkels toch nog op fiets/loop afstand van de blokhut. Als je wilt gaan lopen dan ben je ongeveer met 15 minuten in het centrum van Bemmel.

Wij hebben verschillende supermarkten (Jumbo, Lidl, Coop, Albert Heijn), een Kruidvat, Hema en nog veel meer andere winkels. Er zijn verschillende huisartsen in Bemmel en voor een ziekenhuis moet je naar Nijmegen of Arnhem. Een ziekenhuis in beide steden kun je in 30 min. bereiken.

Als je in een bos wilt wandelen of een spel wilt spelen, dan kun je daarvoor ook naar Nijmegen of Arnhem. Wij hebben geen bos op loopafstand.

Beschikbaarheid

Voor meer vragen kunt u mailen naar; verhuur@scoutingbemmel.nl